Osm žen, zástupkyň ruských cestovních kanceláří a touroperátorů, poznávalo o uplynulém víkendu Moravskoslezský kraj. Program famtripu, spolufinancovaného z prostředků Evropské unie, byl zaměřen na aktivní odpočinek a lázeňství.

Rusové mají lázně v oblibě, ale dosud jejich zájem směřoval zejména do západočeského regionu. „Chtěli jsme jim představit také moravské lázně, které mají jinou krajinnou atmosféru a například klimatická měření o Karlově Studánce dokládají, že je zde nejčistší vzduch ve střední Evropě, “ vyzdvihuje atraktivitu lázní v podhůří Jeseníků náměstek hejtmana Jiří Vzientek.

Skupina ruských návštěvnic měla v průběhu famtripu možnost prohlédnout si nejen lázeňská zařízení v Karlově Studánce, ale i setkat se s ředitelkou obchodního oddělení a marketingu Sanatorií Klimkovice Miriam Peškovou nebo vyzkoušet si originální pivní lázně Lašské kúpele ve Štramberku.

V pestrém programu byly zahrnuty prohlídky ubytovacích zařízení různých kategorií, rekreační centrum Sepetná a nedaleký golfový areál v beskydské obci Ostravice, horské středisko Pustevny s dominantami dřevěných staveb v lidovém slohu, státní zámek Raduň a další zajímavosti Moravskoslezského kraje.

Kromě Ruska navštívili v září a říjnu tohoto roku Moravskoslezský kraj formou famtripů zástupci zahraničních cestovních kanceláří z Ukrajiny, Litvy, Polska, Německa a Slovenska. Cílem projektu je co nejkomplexněji představit Moravskoslezský kraj tak, aby jej zahraniční cestovní kanceláře zařadily do své nabídky. Tato aktivita je spolufinancována Evropskou unií prostřednictvím Regionálního operačního programu NUTS II Moravskoslezsko v rámci projektu „Využití marketingové strategie v aktivitách cestovního ruchu v MSK II“.

Říjen 12, 2010 at 7:50 am na i-Ostrava.cz publikoval: pam
Rubriky: Události: 10/říjen 2010